My wourld in pictures

fredag 4. januar 2008

Lucky




Lucky er min manns lille øyensten. Dog var det meg som påtvang han denne med kvinnelist for snart 4 år siden. Men etter det er det ikke lenger min hund, med mindre det er snakk om dyrlegetur, vasking og pels stell... Rart det der egentlig.
Lucky er en Jack Russel Terrier hann hund som ble kastrert høsten 2006. Han lager utrolig mye liv og røre, og som dere ser av det første bilde, så kan han til tider være vanskelig å motstå... Og han skulle jo selvfølgelig aldri ligge i sofaen ;-)
Han lever godt opp til navnet sitt.

My litle dog Lucky. A 4 year old Jack Russel Terrier. He is like hi's name, but you all see at the first picture that he nows how to get his way. He is my dog when it's time to go to the vet, ore in bath. But rest of the time it's my husbands dog... You all now how it is...

1 kommentar:

Rune Eide sa...

Det var en skikkelig vov-vov! Jeg ville tro du har mye glede av den (inklusive vask etc. ;-) ).

Jeg synes ikke at du har noe å skamme deg over når det gjelder dine bilder. Dersom du kikker litt rundt på de andre bloggene som er med på dette, så er kvaliteten svær variabel på fotografene. Du vil hevde deg med heder.

Fotografering er som alt annet - øvelse gjør mester. Selv begynte jeg i ungdomsskolen, men har selvfølgelig ikke alltid vært like aktiv. Jeg tok det opp igjen i større grad etter at jeg ble syk i 2000 og for fullt etter min operasjon i 2004. Det har vært min store glede og "flukt". Selvterapi. Akkurat nå sitter jeg og redigerer på en DVD med blanding av bilder og video vi tok på Kreta i oktober. Hører på Mikis Teodorakis for å finne musikk som passer. Dette ikke som noe "skryt", men som et eksempel på det det har gitt meg.

Det finnes mange kurs å ta, også brevkurs (fantes i alle fall). Bøker finnes i hopetall. Det jeg har lært mest av er å se på andres bilder og "analysere" dem.

Så hopp i det - kan jeg så kan du!!